Priser

Alla priser hos Janekoenig.dk vid leverans inom Sverige är gällande försäljningspris inkl. 25 % moms och anges i svenske kronor (SEK).

Betalning

Vi accepterar betalning med Dankort, VisaDankort, Visa Electron, Visa, Mastercard, Mastercard Debit och JCB. Alla betalningar sker genom Epay:s krypterade SSL-betalningssystem, för säker och pålitlig betalning.

Bekräftelse

När du lagt din order får du en orderbekräftelse via e-post.

Leverans

Vi avsänder innanför 1-5 vardagar, efter att beställningen blivit behandlad. 
 
Om du skulle vara i tvivel, om ditt smycke kan hinna komma fram till ett specifikt datum, är du välkommen att kontakta oss på vår kundservice telefon. 
 
Det är fri (gratis) frakt på alla beställningar. Alla packet som skickas till Svergie skickas med postföretaget Bring och kommer till ett utlämningsställe i närheten av den adress du angett i din beställning. 
 
När ditt paket är avsänt får du ett e-postmeddelande med spårningsnummer. Du kan spåra packetet på www.bring.se
 

Bytes- och ångerrätt

Hos Janekoenig.se har du 30 dagars full returrätt från den dag då du tar emot varan. Om du vill lämna tillbaka en vara ska du skicka den till Jane Kønig senast 30 dagar efter leveransdatum. Vi betalar tillbaka pengarna till ditt konto inom 7 dagar. Vid retur ska du själv stå för returfrakten.

Vi rekommenderar att du skickar dina returvaror som paket, så att du får ett kvitto på att det är avsänt! Returvaror ska skickas till:

Jane Kønig A/S
Gothersgade 54
1123 København K
Danmark

Reklamation

När du handlar hos Janekoenig.se har du givetvis 24 månaders reklamationsrätt. Det betyder att du antingen kan få varan reparerad, utbytt, pengarna tillbaka eller sänkt pris, beroende på den konkreta situationen.

Det är naturligtvis ett krav att reklamationen är berättigad och att felet inte uppstått på grund av felaktig användning av produkten eller annan självförvållad skada.

Du ska reklamera inom ”rimlig tid” efter det att du upptäckt felet hos varan. Om du reklamerar inom två månader efter det att du upptäckt felet, är reklamationen alltid i rätt tid.

Om reklamationen är berättigad ersätter vi givetvis dina (rimliga) fraktkostnader.

Om du vill reklamera ska du fylla i och bifoga retursedeln som levererades tillsammans med din beställning. Vi rekommenderar att du skickar dina returvaror som paket, så att du får ett kvitto på att det är avsänt!

Du handlar med

JANE KØNIG A/S
Gothersgade 54
1123 København K
Danmark

CVR. 37 69 40 37

Tel: +45 33 15 86 87

E-post: info@janekoenig.dk

previous next